Det kanske bara är så.....

Jag har fått veta att jag har en bokstavskomination. För mig verkar de som att när andrar människor som får det beskedet ,de ger dem svar på allt.
Visst man får svar på en del saker men långt ifrån allt!
Jag har alltid varit väldigt nyfiken av mig...
Jag vill veta varför saker är si och så.
Och när saker inte fungerar som jag hade tänkt mig så kan jag lätt bli irriterad eller ledsen.
Då kan det leda till att jag går runt hela dagen och funderar på varför det blev så... och vad man kan göra åt de.
Men för ett tag sedan så kom jag på:
Att de kanske bara är så!
Det kanske inte finns någon andledning. så ska jag tänka nästa gång, jag är irriterad och skyller allt på den där dumma ADHD..
Det måste inte alltid finns en andledning. Det bara Är SÅ!

Kommentarer:

1 angelika:

Har du rätt i. Jag går också runt och funderar så där, varför hände det? Har jag gjort något fel? osv, jag har liksom oftast tagit för givet att alla andra måste ha rätt, eftersom de är "normala" och det är inte jag. Inget bra sätt att tänka på, har jag upptäckt, det finns väl egentligen inget rätt och fel, alla tycker olika och är olika känsliga/okänsliga. Jag får ta å tänka som du, det bara är som det är :-)

Kommentera här: