Hälsomässa

Nu har jag nyss kommit hem från en hälsomässa i Hedemora.
Det var en upplevelse för alla sinnen.
Hjälpte mamma som var där och erbjöd fibromassage. Jag delade ut broshyrer och berättade lite om olika massager som mamma utförde.
Jag hade också möjligheten att gå runt lite själv och titta. Jag köpte en julklapp åt mamma och egologiskt godis åt pojkvännen.
Sen var jag på en föreläsning om "djurkomunikation". Det var jätteintressant och givande. Jag är själv intresserad av new age och allt som rör omkrig det och jag har även upplevt liknade saker som hon berättade. Jag berättade om att jag hade förlorat en katt för två månader sedan och att jag kände av honom fortfarande ,att han kryper ner hos mig på kvällen och lägger sig vid benet ibland. Jag fick tips på hur jag kunde komunisera med Muffi.
Det fanns mycket intressant, som man kunde prova på eller köpa.
Om ni ser reklam om hälsomässor så gå dit! Ni kommer inte att ångra er!
 
Nu ska jag ringa pojkvänen strax och sen ska jag bada bubbelpool och bara mysa! 
Ha det så gött!
 

Kommentera här: