Jobbig förkylning..och nya konstverk

Under påsken har jag haft en jobbig förkylning.
Ett roligt sett att fördriva tiden på är att kolla på serier.
Just nu kollar jag på en anime serie som heter "xxx Holic".
Den handlar om en pojke på 19år som ständigt plågas av jobbiga andar. En dag lockas han till en butik där han blir erbjuden att få en önskan uppfylld genom att sälja sin själ...
En mycket spännande serie.
Du kan tillexempel se den direkt på youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=XDnvZylGvqc

Lite konstverk har det blivit..

Jag går en konstkurs på 5 fredagar. Bakgrund förra gången och denna gång motiv.
Jag har försökt få tornen att se ut som om det är runda, tycker ni att jag har lyckats? ser ni att det är två torn?
 
En katt som kollar bakom sig och blir rädd när den ser flera andra katter!!
 
Nu ska jag strax sova lite. Förhoppningsvis så hjälper det.. kanske är man lite friskare imorgon...
Ni får ha det så bra! God natt!
 
 

Kommentera här: